خبرگزاری کار ایران

یک فعال حوزه آی تی عنوان کرد؛

سامانه جامع خرما پنجره ای واحد برای تجارت تولید کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۱۳

مدیر عامل شرکت نو اندیشان داده رستاک گفت: یکی از اهداف سامانه جامع تجارت خرما را علاوه بر یکپارچه سازی و نظارت بر فرآیند تجارت، ایجاد درگاه واحد برای بازرگان و فعالان تجاری است.

به گزارش ایلنا حسین جرئتی در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع خرما در شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این سامانه با استفاده از زیر ساخت های بلاکچین و  ارز دیجیتال پایدار تتر تبادلات مالی تولیدکنندگان ، تجار و بازرگانان ، فرآوری کنندگان و فعالان حوزه خرما در زمان تحریم ها را بهبود می بخشد .

وی افزود: این سامانه واحد می تواند درخواست را از تولید کنندگان و فرآوری کنندگان دریافت کند و به تجار و بازرگانان وفعالان حوزه خرما ارائه دهد.

مدیر عامل شرکت نو اندیشان داده رستاک گفت: سامانه جامع تجارت بین الملل خرما که در دومین نمایشگاه بین المللی خرما بصورت B2C راه اندازی و رونمایی شد در سومین نمایشگاه بین المللی خرما با توسعه به سمت B2B جان تازه یافت.

جرئتی ادامه داد: قطعا تجارت الکترونیکی باعث کاهش هزینه ها و به طور همزمان افزایش سرعت و کیفیت تحویل خدمات می شود.

مدیر عامل شرکت نو اندیشان داده رستاک گفت: در شرایط فعلی نیاز است تا شرکت های تجاری و صادراتی در راستای شناسایی توان بالقوه اینترنت گام برداشته و برای تقویت فعالیت های صادراتی، مشتریان صادراتی جدید خود را از طریق اینترنت پیدا کنند. مدیران این شرکت ها می توانند از اشخاصی که با اینترنت آشنا بوده، کمک گرفته و فعالیت های صادراتی و بازاریابی خود را از طریق این فضا انجام دهند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل و مانعی که شرکت های تجاری در امر صادرات با آن مواجه هستند پیچیدگی ها و دشواری های مربوط به ارایه خدمات در بازارهای بین المللی است. تجارت الکترونیکی و سامانه های اینترنتی با در اختیار دادن یک سری روش های اقتصادی و با صرفه جهت جذب مشتریان خارجی و ارایه خدمات به آن ها، توانسته است با کاهش هزینه های مربوط به گستره های جغرافیایی این موانع را تا حد ممکن رفع کند.

جرئتی بیان کرد: با توجه به اینکه استان فارس و شهرستان های استان از ظرفیت مناسبی در تولید و کشت خرما برخوردارند بنابراین فعالان این حوزه در استان فارس می توانند با استفاده از سامانه جامع خرما گام های موثری در بخش فروش و صادرات این محصول بسیار ارزشمند بردارند.

مدیر عامل شرکت نو اندیشان داده رستاک گفت: تولید کنندگان محصولات کشاورزی می توانند با ایجاد وب سایت و سامانه زمینه را برای هدایت مبادلات تجاری و صادرات محصولاتشان فراهم کنند که در نهایت این مهم منجر به ایجاد بازار بزرگ و رونق تولید و کار آفرینی خواهد شد.

این فعال حوزه آی‌تی خاطر نشان کرد: این سامانه با ارائه زبان های مختلف و رایج  دنیا فعالیت تولید کنندگان داخلی و بومی استان فارس در فضای کسب و کار در حوزه بین المللی را تسهیل می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز