خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر انزلی:

ادارات خدمات رسان آب و برق و گاز حق قطع انشعابات مشترکان را ندارند/ افتتاح ۵۶ پروژه با اعتبار ۸۴ میلیاردی دهه فجر در انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۰۱

فرماندار بندرانزلی از افتتاح و بهره برداری از ۵۶ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، اسماعیل میر غضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان انزلی اظهار کرد: در بهمن ماه  امسال ۵۶ طرح و پروژه با اعتبار ۸۴ میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال در این شهر ساحلی افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

میرغضنفری به آغاز زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و تاکید کرد:  تکریم ارباب رجوع همواره باید در دستور کار رؤسای ادارات باشد و ادارات خدمات رسان آب و برق و گاز به هیچ وجه حق قطع انشعابات مشترکان خود را ندارند.

فرماندار بندرانزلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نامطلوب تالاب بین المللی انزلی، اظهار کرد: نظام و دولت و تمامی ارکان حاکمیت به دنبال ایجاد وضعیتی است که اوضاع اقتصادی و معیشتی روستاییان بهتر شود.

وی با بیان اینکه با افزایش بی اساس حریم تالاب از ۱۹ هزار به ۲۵ هزار هکتار از سوی وزارت نیرو، روستایی حق هیچ گونه فعالیتی بر روی زمین خود را ندارد، ادامه داد: متأسفانه در این مدت شاهد برگزاری جلسات بی نتیجه در این زمینه بوده ایم.

میرغضنفری با بیان اینکه در بندرانزلی محدودیت زمین و سایر موارد برای اشتغالزایی وجود دارد، افزود: در خصوص مقابله با گیاه مهاجم سنبل آبی، اگر مردم وارد عمل شوند مسئولان گله مند می‌شوند، وقتی از مسئولان خواسته می‌شود نبود اعتبارات را بهانه می‌کنند و در صورت تخصیص اعتبار می‌گویند به دنبال عقد قرارداد هستیم.

وی ادامه داد: بنده هفت ماه است دنبال راهی برای مقابله با سنبل آبی و بازگشت حریم تالاب به کنوانسیون رامسر هستم اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده و محیط زیست گیلان باید به مردم پاسخگو باشد.

فرماندار انزلی اضافه کرد: تالابی که روزگاری منبع رزق و روزی مردم بود امروزه به محلی برای خوشگذرانی آخر هفته‌ها تبدیل شده و با وجود اینکه بخش خصوصی و مردم برای کمک به احیا پای کار آمده اند هنوز کاری صورت نگرفته است.

میرعضنفری با تاکید بر لزوم شهامت و شفاف سازی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: رؤسای ادارات حتی اگر کاری به اشتباه انجام دادند با شفافیت به مردم بگویند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز