خبرگزاری کار ایران

صدور ۱۳۰۰ جواز تأسیس واحد صنعتی در استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۸۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صدور یکهزار و ۳۰۰ جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت: این آمار مصداق بارز جهش تولید در این استان است‌.

به گزارش ایلنا از همدان،حمیدرضا متین  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: رشد مجوز تاسیس صنایع در سال جهش تولید در ۴۱ سال گذشته در استان همدان خوب بوده و این نشان از تلاش همگان  برای ارتقای جایگاه صنعتی استان است‌.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان همدان همچنین از رشد ۶۸ درصدی صدور پروانه بهره برداری خبر داد و گفت: در سال‌جاری واحدهای تولیدی به جمع صنایع استان در بخش های مختلف اضافه شده اند. 

متین تصریح کرد: تا پایان سال بخشی از واحدهای تازه تاسیس وارد چرخه تولید می شوند که تولیدات منحصر بفردی در کشور دارند که می توان به تولید خمیر الکترود اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه همدان در زمینه تولید فروسیلیس و دارو قطب کشور است ،گفت: ملایر در زمینه فروسیلیس و تویسرکان در عرصه دارویی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: در زمینه فعال‌سازی واحدهای راکد فعالیت های موثری انجام شد و بازگشت کیان کرد ملایر، فولاد جعفری همدان، رزن سافت و کیان وینسا در ملایر نمونه‌های بازگشت صنایع از کار افتاده به چرخه تولید هستند. 

وی در ادامه به وضعیت بازار استان اشاره کرد و گفت: منکر گرانی برخی اقلام اساسی خانوارها نیستیم اما امیدوارم با کاهش نزولی ارز شاهد آرامش در بازار باشیم. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز