خبرگزاری کار ایران

تولید ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی تا ابتدای بهمن امسال

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۸۲

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان از تولید ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی تا ابتدای بهمن امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، پژمان اختری معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا اول بهمن ماه سال‌جاری ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی تولید شده است، افزود: ۳ میلیارد متر مکعب گاز در هر روز نیاز این نیروگاه را برطرف می‌کند.

وی با بیان اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا توانستیم با تولید ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی افزایش ۲۰ درصدی تولید انرژی را در مقایسه با سال گذشته رقم بزنیم اظهارداشت: ۲ درصد از نیاز شبکه سراسری برق کشور و کل استان همدان از سوی نیروگاه شهید مفتح تأمین می‌شود.

اختری ابراز داشت: یکی از افتخارات این مجموعه در سال جهش تولید، کسب رتبه نخست آمادگی تولید در بین نیروگاه‌های کشور است.

معاون تولید نیروگاه مفتح همدان با بیان اینکه تعمیرات اساسی و نیمه اساسی نیروگاه در شرایط سخت تحریم و شیوع بیماری کرونا برای تولید انرژی پایدار در پیک مصرف سال ۱۴۰۰ در حال انجام است گفت: نیروگاه همدان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده در بین ادارات و سازمان‌های استان توزیع کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز