خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

همه دستگاه‌ها ملزم به همراهی برای تحقق برنامه هدف‌گذاری صادراتی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۳۸

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم همراهی و هماهنگی کامل دستگاه‌ها با امر صادرات و تحقق برنامه هدف‌گذاری شده صادراتی استان در سال‌جاری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،ارسلان زارع در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه مبادلات مرزی استان اظهار داشت: صنایع تولیدی به عنوان پیشران و مولفه‌اساسی توسعه استان، نقش اثرگذاری دارند.

وی افزود: در شرایط کنونی، نیازمند همراهی صنایع و واحدهای تولیدی با صنعت برق کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم همراهی و هماهنگی کامل دستگاه‌های مرتبط با امر صادرات نیز تأکید و اضافه کرد: علیرغم تنگناهای موجود ناشی از تحریم ها و شیوع کرونا، شاهد تحقق هدفگذاری صادراتی هستیم.

 زارع با بیان اینکه صادرات ۵۱۸ میلیون و ۷۲۰ هزار دلاری تا زمان حاضر، نوید اجرای هدفگذاری برنامه‌ریزی شده سال‌جاری را می‌دهد، گفت: سال گذشته صادرات چمدانی نیز کمک کننده بود اما امسال به واسطه محدودیت تردد مسافر ناشی از شیوع کرونا ، شاهد کاهش این حوزه هستیم.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت شناسایی موانع و مشکلات پیش‌روی صادرات و پیگیری رفع آن از سطح ملی و نیز بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بازنگری قوانین مورد نیاز تأکید کرد.

در این جلسه جبار کوچکی نژاد از نمایندگان مردم رشت و احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه ای و توزیع برق گزارشی از روند تأمین برق واحدهای صنعتی و خانگی ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز