خبرگزاری کار ایران

جابجایی ۴ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۸۱۶

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی سه میلیون و 975 هزار و 882 تن کالا توسط 245 هزار و 729 سفر ناوگان باری در 10 ماهه سال جاری این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد یاسین احمدیان اظهار داشت: بیشترین کالاهای حمل شده این مدت استان با سه میلیون و 315 هزار و 384 تن به مقاصد درون استانی اختصاص دارد.

 وی با بیان اینکه 69 شرکت حمل ‌و نقل داخلی تحت پوشش این اداره کل کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در 10 ماهه سال جاری را تشکیل می دهند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهارداشت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

احمدیان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم اندیشیده شده و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا ابلاغ شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر  8 هزار و920 راننده، 6 هزار و 500 دستگاه ناوگان باری و همچنین سه پایانه بار، 2 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و 2 انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالا در محدوده تحت پوشش این اداره کل مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز