خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

کرونا جان چهار نفر دیگر را در استان همدان گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۷۹۵

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با ابراز نگرانی از روند روبه رشد آمار مبتلایان به کرونا، گفت که با فوت چهار نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۶۸ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طاهری اظهار داشت: روند رو به رشد آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر موجب نگرانی کادر درمان به واسطه بروز پیک چهارم همه گیری ویروس کرونا شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین با شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

این پزشک تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ مورد بود که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۸بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

 طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۷۹، تویسرکان ۶۳۵، رزن ۴۲۲، درگزین ۱۸۸، فامنین ۱۷۷ و کبودراهنگ ۶۴۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۷۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۱نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۴۲  نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز