خبرگزاری کار ایران

طی ۱۰ ماه گذشته انجام شد؛

مقابله با ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۷۷۹

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 507 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش ایلنا، علی صبحی از جلوگیری و مقابله با بیش از 500 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و تجاور به حریم راه در استان خبر داد و عنوان کرد: از این میزان239 مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به 224 مورد توقف و اخطار ساخت صادر و 44مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در 10 ماه گذشته قلع و قمع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی با بیان اینکه از ابتدای مهرماه سالجاری تاکنون 70 هزارو 460 کیلومتر باند برف روبی انجام شده افزود: با تلاش راهداران به 2 هزار خودروی گرفتار شده در برف امدادرسانی شده است.  

او اجرای 26 کیلومتر شیار لرزاننده عرضی و طولی، هزار کیلومتر تجدید خط کشی راه‌ها، نصب 2 هزار و 455 متر حفاظ در پرتگاهها، آبروها و رفوژ میانی، تهیه، نصب، مونتاژ و اصلاح 13 هزار و 132 عدد تابلوهای الزامی راه‌ها و تعمیر 3 هزارو 359 شاخه گادریل محورهای مواصلاتی را از دیگر اقدامات راهداری در 10 ماه گذشته دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز