خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

کرونا وضعیت بحرانی را در حوزه آموزش ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۵۸۹

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کرونا وضعیت بحرانی در حوزه آموزش دنیا و کشور ایجاد کرده، اما با تلاش مضاعف آموزش و پرورش، کوچکترین خللی در حوزه آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام حسین‌آبادی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان مرکزی که با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در اراک برگزار شد، افزود: ۲۴۰ هزار دانش‌آموز در این استان وجود دارد که ۱۶ هزار معلم مسئولیت آموزش و پرورش آنها را برعهده دارند. 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: ۱۱۳۲ دانش‌آموز ویژه در این استان وجود دارد که ۸۰۷ نفر از آنها پسر و 325 نفر از آنها نیز دختر هستند و ۳۹۶ معلم مسئولیت آموزش این دانش‌آموزان را برعهده دارند. همچنین ۱۱ مرکز مشکلات ویژه یادگیری دولتی و ۴ مرکز خصوصی در استان وجود دارد.  

محمود عسگری افزود: ۸۶ درصد از دانش‌آموزان استثنایی این استان معادل ۹۷۶ نفر و در قالب ۵۲۴ گروه در شبکه شاد حضور دارند. ۱۶۴ دانش‌آموز استثنایی استان مرکزی از داشتن گوشی و تبلت محروم هستند و تاکنون ۷۱ دستگاه گوشی و تبلت نیز به این دانش آموزان اهدا شده است امید است به زودی تمامی دانش‌آموزان استثنایی برای استفاده از فضای مجازی به گوشی و یا تبلت مجهز شوند. 

وی ادامه داد: از ابتدای بهمن‌ماه که آموزش حضوری در کشور و استان مرکزی با رضایت اولیای دایر شده، ۲۴۷ نفر از دانش‌آموزان استثنایی این استان در مدارس ویژه و ۱۹۴ نفر در مراکز علمی حضور پیدا کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز