خبرگزاری کار ایران

در خوزستان رخ داد؛

گروگان‌گیری زن اهوازی توسط تبهکار فراری

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۵۳۱

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از گروگان‌گیری زنی توسط تبهکار فراری در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: عوامل گشت ۱۱۰ اهواز حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون شدند که  در تعقیب و گریز، سارقان مسلح  به  سمت مأموران تیراندازی کردند.

او افزود: زمانی که تیراندازی شدیدتر شده ، یکی از سارقان با رها کردن موتورسیکلت به بالای یک پشت بام رفتند و از آنجا داخل  با پریدن به داخل یک  منزل مسکونی به وسیله چاقو  به گروگانگیری زن ساکن در آن منزل اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: محل بلافاصله محاصره و پس از استماع درخواست سارق مسلح مبنی بر خارج شدن مأموران ، به داخل حسینیه جنب منزل پرید  و با یکی از مأموران ما  گلاویز شد.

سرهنگ دالوند یادآور شد: با وجود مجروحیت مأمور از ناحیه سر به وسیله چاقو ولی سارق را رها نکرده و با جسارت سرکلانتر شرق و رعایت قانون به کارگیری سلاح، سارق از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و همراه با سلاح کلت کمری، یک قبضه چاقوی سلاخی و مقادیری چک در وجه حامل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت نیز پس از استعلام دارای سابقه سرقت در شهر اهواز بود، عنوان کرد: سارق دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل و پس از مداوا تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان با اشاره به تحت تعقیب بودن سارق دیگر از رضایت بخش بودن حال عمومی مأمور و متهم دستگیر شده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز