خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم قرعه کشی مشخص شد؛

گروه سخت تراکتور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۵۰۱

رقبای تیم فوتبال تراکتور تبریز در فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مشخص شد و این تیم در گروه B با حریفان سختی همگروه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، دقایقی قبل مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در  کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم تراکتور تبریز با تیم های الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و برنده دیدار الوحده عربستان و نیروی هوایی عراق در یک گروه قرار گرفت و رقابت های خود را از ۱۴ تا ۳۰ آوریل برابر با ۲۵ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ به صورت متمرکز در قطر آغاز می کند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز با قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته ایران جواز حضور مستقیم در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در فصل ۲۰۲۱ را بدست آورد.

تیم های شارجه امارات در پایان نیم فصل لیگ کشور خود در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و پاختاکور نیز قهرمانی لیگ برتر ازبکستان را در فصل گذشته به دست آورده است که این موضوع نشان می دهد تیم تراکتور در گروه سختی قرار گرفته و بازی های دشواری را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خواهد کرد.

سایر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب ذیل در گروه های مختلف قرار گرفتند:

گروه C : الدحیل (قطر)، الاهلی (عربستان)، استقلال تهران و الشرطه (عراق)

گروه D : السد (قطر)، النصر (عربستان)، الوحدت (اردن) و برنده دیدار  فولاد خوزستان و العین از امارات

گروهE : پرسپولیس تهران، الریان (قطر)، گوا (هند) و برنده الوحده امارات و الزوراء عراق

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز