خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد:

ضرروت رفع مشکلات تعطیلی فرودگاه زنجان/جلوگیری از فعالیت صنایع مزاحم و تهدید کننده منابع آبی و خاکی استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۸۰

رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به وجود زیرساخت های پروازی در فرودگاه زنجان، تأکید کرد: ضروری است مجمع نمایندگان مردم استان پیگیری های لازم را درحل مشکل فرودگاه زنجان بعمل آورند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در دیدار با نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی استان زنجان ظرفیت‌های بسیار خوبی در جذب سرمایه گذار و حوزه سرمایه گذاری در بخش صنعت کشاورزی و سایر صنایع  دارد ولی بایستی از ارائه مجوز برای راه اندازی و فعالیت صنایع مزاحم و تهدید کننده منابع آبی و خاکی در استان پرهیز شود .

رئیس کل دادگستری استان زنجان، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجمع نماینگان استان در تصویب قانون شوراهای حل اختلاف برای ادامه فعالیت، تصریح کرد : با این اقدام هم صلاحیت شوراهای حل اختلاف و هم وضعیت  استخدامی کارکنان این مرکز تعیین تکلیف شد که اقدام بسیار ارزشمندی بود.

رئیس شورای قضائی استان زنجان، با بیان اینکه در استان مشکلاتی در حوزه آب و تغییر کاربری اراضی ملی وجود دارد خاطر نشان کرد : اقدامات در این  دو حوزه در استانها بعضا بصورت سلیقه ای انجام می شود و ناعدالتی هایی را بوجود می آورد که به نظر می رسد قانونگذار بایستی برای ساماندهی و حل این معضلات و تصویب رویه واحد،  ورود و اقدام اساسی کند و قوانین نباید متعارض باشد ، بلکه اولا باید شفاف و گره گشا باشد ، ثانیا قوانین به نفع مردم باشد .

صادقی نیارکی، در ادامه با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان استان با مشکلاتی مواجه است، اظهار کرد: مشکلات بیمارستان بهمن با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند، تقویت بخش خصوصی در این حوزه یک ضرورت است و مردم در بحث بیمه پایه با مشکلاتی مواجه هستند و حوزه پزشکی، حوزه پر هزینه است و دولت به تنهایی قادر نیست به تنهایی تصدی‌گری کند بلکه  بایستی فکری برای حل این مشکلات صورت بگیرد .

رئیس کل دادگستری استان، با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تأکید کرد: تا کی باید شاهد ورود خسارت به مردم و بیت المال باشیم؟ چرا در استان اقدامات و پیگیری های لازم برای حل مشکلات فرودگاه زنجان انجام نمی شود ؟ انتظار این است  مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم از مسئولین امر برای حل مشکل و بهره برداری لازم از فرودگاه زنجان بعمل آورند.

در این دیدار سید مرتضی خاتمی نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود بر گفت وگو و پیگیری با مسئولان امر در سطح کلان کشور  برای حل مشکلات مطرح شده تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز