خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنیاد مسکن استان خبرداد:

بهره برداری از ۴۲۰ طرح نوسازی مسکن در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۷۲

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین از بهره برداری ۴۲۰ طرح بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی و شهری در مناطق سیل زده استان قزوین در دهه مبارک فجر امسال خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی اصغر گونجی با اعلام این خبر گفت: برای بازسازی و نوسازی این واحدهای مسکونی روستایی اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح مسکن شهری و اقشار کم درآمد استان در دهه مبارک فجر، افزود: در این ایام، ۱۶ واحد با ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال اعتبار در شهرستان آوج به بهره برداری می رسد.

 مدیر کل بنیاد مسکن استان با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح هادی روستایی در استان، اظهار کرد: ۹ طرح هادی روستایی با ۳۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعتبار در ۶ شهرستان استان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

گونجی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، اضافه کرد: ۴۷ واحد در آبیک با ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال، ۴۲ واحد در آوج با چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۱۶۴ واحد در البرز با هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۲۶۳ واحد در بویین زهرا با ۱۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۸ واحد در تاکستان با پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ۴۸۳ واحد در قزوین با ۲۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسند.

وی درباره پروژه‌های قابل افتتاح تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول تحت پوشش بهزیستی در ایام دهه فجر، بیان کرد: در این مدت تحت نظارت و مشارکت بنیاد مسکن استان ۶۱ واحد با یک میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعتبار افتتاح می شود که بودجه آنها، طبق تفاهمنامه منعقده بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی به صورت بلاعوض به خانواده‌های بهزیستی دومعلول و بیشتر از سال ۹۴ تاکنون پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز