خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه خبرداد؛

دستگیری پنج عضو اصلی یک شبکه هرمی در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۴۶

فرمانده انتظامی مراغه گفت: پنج عضو اصلی یک شبکه هرمی در این شهرستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه،سرهنگ  رمضان الله‌وردیان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی که در پی تحقیقاتی از فعالیت این شرکت هرمی مطلع شده بودند، موضوع را در دستور کار قرار دادند و محل فعالیت و اعضای این شرکت مورد شناسایی و تحت مراقبت نامحسوس پلیس قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از آن و با هماهنگی لازم با مقام قضائی، وارد محل این شرکت شدند و اعضای اصلی آن را دستگیر کردند.

به گفته وی در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد اعضای این باند که فاقد هرگونه مجوز فعالیت قانونی هستند، با دریافت حق‌السهم از هر یک از اعضا، به آموزش آنان در زمینه جذب زیرمجموعه اقدام می‌کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر به عنوان کارورز  این شرکت هرمی مشغول آموزش بودند، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیسی ضمن به جرم خود اعتراف کردند و مبالغ اخذ شده از مالباختگان به میزان حدود ۴۰ میلیون تومان را بازگرداندند.

وی اضافه کرد:  وعده‌ سرمایه‌گذاری با دریافت سود بالا، مهم‌ترین شگرد شرکت‌های هرمی است و شهروندان ضمن خودداری از مشارکت در این گونه فعالیت‌ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگیز، در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز