خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان مطرح کرد:

برگزاری اولین تظاهرات بانوان کشور علیه رژیم شاه در زنجان/ استان دارای ۱۵۰ شهید جاویدالاثر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۳۴

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، استان اولین تظاهرات بانوان علیه رژیم ستمشاهی در زنجان برگزار و این شهر الگوی سایر استان‌های کشور شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی کاظمی در جمع خبرنگاران، گفت: استان زنجان در دوره انقلاب 29 شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، با بیان اینکه هفت شهید زنجانی در 21 بهمن سال 57 به شهادت رسیده است، ادامه داد: اولین تظاهرات بانوان علیه رژیم ستمشاهی در زنجان برگزار و این شهر الگوی سایر استان‌های کشور شد.

این مقام مسئول به پیش بینی اجرای 100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: همه اقشار از هر صنفی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند که لازم است تا از همه ظرفیت ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان به کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز برای ۱۷ هزار زن شهید و جانباز در دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این کنگره فرصت مناسبی برای معرفی شهدای استان زنجان است.

کاظمی تعداد شهدای زن در زنجان را 41 شهیده خواند و افزود: از این تعداد ۳۶ شهید در بمباران به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: امسال برخی از میادین و مراکز از جمله پارک بانوان غرب زنجان به نام شهدای زن نامگذاری می‌شود.

وی به هفته فرهنگی زنجان از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برنامه های این هفته با رویکرد کنگره 3535 شهید استان زنجان با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و با هماهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان برگزار می‌شود.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه، حضور در مزار شهدای انقلاب و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا به صورت ویژه و اجرای طرح پایش سلامت از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان است.

برگزاری یادواره‌های شهدا در درب منزل و تجلیل از رزمندگان و خانواده‌های شهدا، بازدید از آثار موزه شهدا و زیارت مجازی قبور شهدا و موزه شهدا، تجلیل از نخبگان و ممتازین و برگزاری نمایشگاه و تکریم از مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز