خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

مشکل ساز شدن افزایش ساخت و ساز در منطقه باراجین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۳۳

استاندار قزوین گفت: ساخت و ساز در منطقه باراجین افزایش پیدا کرده و مشکلات زیادی را به وجود آورده است و باید این منطقه برای تنفس شهر حفاظت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در کار گروه زیربنایی توسعه روستایی استان قزوین اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری باراجین قزوین باید تبدیل به منطقه حفاظت شده شود و ظرفیت مناسبی را برای گردشگری استان ایجاد کند که برای تحقق این مهم باید در راستای حفاظت از اراضی آن منطقه اقدامات مختلفی انجام داد.

استاندار قزوین بیان کرد: شهرداری متولی حفاظت از این منطقه است و باید دستگاه های مرتبط برای حفاظت این منطقه نظارت لازم را انجام دهد تا بدین وسیله مشکلات موجود در این منطقه کاهش یابد.

جمالی پور اضافه کرد: نمی خواهیم منطقه نمونه گردشگری باراجین به سکونت گاه متعددی تبدیل شود که به صورت ناهمگون رشد کرده و فضای شهر را نامناسب کند.

وی افزود: از امروز شهرداری مکلف است که اجازه ساخت و ساز را به هیچ عنوان در منطقه الحاق شده به منطقه نمونه گردشگری صادر نکند تا بدین وسیله طرح الحاق بخشی از آن مناطق به منطقه نمونه گردشگری باراجین در سطح کشور هم تصویب شود.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: ساختار مدیریت این منطقه طراحی شود تا بدین وسیله شهرداری قزوین با قدرت بیشتری در زمینه صیانت از منابع فعالیت کند و بدین وسیله اقتصاد گردشگری استان قزوین رونق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز