خبرگزاری کار ایران

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان:

انجمن‌های هنری استان زنجان جزو برترین‌های کشوری هستند / توانمندسازی انجمن‌های هنری یکی از اولویت های این مجموعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۲۶

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، توانمندسازی انجمن‌های هنری را یکی از اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه انجمن‌های استان از انجمن‌های فعال در سطح کشور هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج داود بیگی در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای گسترش فعالیت‌ها در بحث طراحی و همچنین توجه به تولید آثار ایرانی و اسلامی انجمن مد و لباس در زنجان تشکیل می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، تصریح کرد: تشکیل این انجمن فرصت خوبی برای طراحان و تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که با در کنار هم قرار گرفتن، محصولی را به مردم عرضه کنند که هم مورد نیاز جامعه باشد و هم با افتخار اقشار مختلف جامعه از آن استفاده کنند.

این مسئول فرهنگی هنری دراستان زنجان، ادامه داد: در تمام رویدادها و جشنواره‌ها هدفمان این است که از توان و ظرفیت مؤسسات و بخش‌هایی که در حوزه مد و لباس فعال اند استفاده کنیم و هر کسی این همت را در خود می‌بیند که می‌تواند با ما همکاری کند و بخشی از کارها را برعهده بگیرد دستش را به گرمی می‌فشاریم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست های علمی به منظور ارتقا سطح علمی طراحان مد و لباس، برگزاری جشنواره های مد و لباس در سطح استان و در بخش های تخصصی، اقوام، حجاب و عفاف و...، تلاش در راستای جمع آوری طرح ها و آثار تولید شده استان در گذشته که دارای ارزش معنوی و هنری می باشند، از دیگر اهداف تشکیل این انجمن است.

وی با اشاره به فعالیت سایر انجمن‌ها در استان گفت: انجمن هنرهای تجسمی، سنمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش از انجمن‌های فعال زنجان است.

داودبیگی، در پایان  از برگزاری جشنواره‌های مختلف با همکاری انجمن‌های هنری خبر داد و افزود: برگزاری جشنواره موسیقی مجازی از فعالیت‌های انجمن موسیقی و برگزاری جشنواره تئاتر به صورت مجازی از فعالیت‌های انجمن نمایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز