خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر انجام می‌شود؛

سفر سه روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت به کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۳۶۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز جمعه هفته جاری، سفر سه روزه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علیمراد کاظمپور با اعلام این خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر با برنامه ریزی که صورت گرفته است، " محسن رضایی میرقائد" دبیر تشخیص مصلحت نظام، صبح روز جمعه دهم بهمن ماه جاری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

وی به تشریح برنامه‌های سفر سه روزه دبیر تشخیص مصلحت نظام پرداخت و اظهارداشت: در بدو ورود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از حضور در گلزار و ادای احترام به مقام شامخ شهدا دیدارهای خود را در این استان آغاز خواهد کرد.

دبیر جبهه ایستادگی گچساران گفت: همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته نشستی با خانواده شهدا، ایثارگران و پس از آن جلسه ای با اعضای شورای ائتلاف استان و پس از آن با اعضای جبهه ایستادگی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

کاظم‌پور به سفرهای "رضایی میرقائد" در شهرستان‌های مختلف استان اشاره و یادآورشد: دبیرتشخیص مصلحت نظام پس از آن به کهگیلویه خواهد رفت و دیدارهایی در کهگیلویه خواهد داشت و همچنین سخنران مراسم ۱۲ بهمن ماه در شهرستان دهدشت خواهد بود و عصر همان روز در بهمئی، دیدارهایی با خانواده شهدا، ایثارگران و معتمدین دارد.

وی گفت: با هماهنگی به عمل آمده، دبیر تشخیص مصلحت نظام در ماه های آینده نیز در گچساران حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز