خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

هیچ بن‌بستی بر سر راه توسعه کشور وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۵۷

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط اقتصادی گفت: خدمت‌رسانی به مردم نباید دچار اخلال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بردسکن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های کشور هیچ بن‌بستی بر سر راه توسعه وجود ندارد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اولویت‌های مدیریت استان کمک به حل مشکلات مردم است زیرا در این شرایط اقتصادی باید باری را از روی دوش مردم برداریم.

او ابراز کرد: با پیگیری‌های همه مدیران متولی می‌توانیم تصمیمات گرفته شده در سفرهای شهرستانی را اجرایی کنیم.

معتمدیان افزود: ارائه خدمات به موقع و بی‌منت در رضایتمندی اجتماعی تاثیر قابل توجهی دارد.

استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر برخورد با هرگونه تساهل در خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم خدمت‌رسانی به مردم دچار اخلال شود.

او گفت: برای جهش در حوزه‌های عمرانی، دستگاه‌ها باید سهم استان از اعتبارات قانونی و ملی را جذب کنند.

در پایان سفر استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران استانی به شهرستان بردسکن و بازدید از طرح‌های عمرانی و دیدار چهره به چهره با قشرهای مختلف مردم این منطقه،  جلسه جمع‌بندی و صدور مصوبات اجرایی لازم برای رفع مشکلات احصاء شده برگزار و تعداد ۲۰ مصوبه از جمله بهسازی محورهای بردسکن سبزوار و بردسکن بجستان، احیاء و لایروبی قنوات و گازرسانی به ۹ روستای شهرستان به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز