خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد:

تحویل ۷۵۴۴ واحد مسکن مهر در ۱۰ ماهه اول سالجاری / تا پایان دولت دوازدهم پرونده مسکن مهر بسته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۰۷

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از اجرای تعهدات ساخت مسکن و تسریع در تکمیل پروژه های مسکن‌ مهر در شهرهای جدید کشور از جمله شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، مسعود حق لطفی اظهار داشت: اجرای پروژه‌های مسکن مهر منطبق بر برنامه در حال انجام است و در نظر است تا پایان دولت دوازدهم پرونده مسکن مهر بسته شود.

وی افزود: در ۱۰ ماهه اول سالجاری ۷۵۴۴ واحد مسکونی مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد به مالکان تحویل شده و باقیمانده تعهدات نیز با سرعت مناسب درحال انجام است. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد افزود: هرچند تحویل برخی از واحدهای مسکونی به خریداران با تاخیر روبرو بوده لیکن سرعت مطلوب اجرای پروژه ها، رضایتمندی متقاضیان را بدنبال داشته است به نحوی که بسیاری از پروژه‌ها بیش از ۹۰  درصد پیشرفت دارند.

وی با اشاره باینکه در روزهای اخیر برخی از شبکه های معاند و مخالف نظام از تجمع خریداران مسکن مهر مقابل شرکت عمران هشتگرد سخن گفته‌اند و ضمن تکذیب موضوع ادامه داد: بزودی تحویل بسیاری از واحدهای مانده مسکن مهر  انجام خواهد شد و البته اگر هم خریداران از این موضوع که از حقوق قانونی شان است،  ناراضی باشند، مطمئنا اقدامی غیر منطقی را انجام نخواهند داد تا بهانه ای بدست معاندان داده نشود.

این مدیر تصریح کرد: اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران شهرجدید هشتگرد همه روزه به مشکلات مردمی رسیدگی کرده و رفع مشکلات احتمالی و کسب رضایت آنان از مهمترین برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید هشتگرد است.

حق لطفی گفت: گاها شاهد اعتراض آرام‌ خریداران قطعات غیر مسکونی از تعاونیهای مسکن هستیم که البته رعایت ضوابط و اجرای طرح جامع شهرسازی،  الویت اصلی شهر است چرا که مصالح شهر را نمیتوان فدای تصمیمات احساسی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز