خبرگزاری کار ایران

موافقت استاندار خراسان رضوی با اجرای طرح بازنگری هادی در روستای کلاته نو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۸۰

استاندار خراسان رضوی با اجرای طرح بازنگری هادی در روستای کلاته نو از توابع بخش شهرآباد موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با حضور در جمع اهالی روستای کلاته نو قول داد در سال آینده اجرای طرح بازنگری روستا انجام گیرد.

 موسوی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این بازدید افزود: رسیدگی به مشکلات روستاها از وظایف کاری مدیران است لذا با محوریت فرماندار شهرستان دستورات لازم برای رسیدگی بیشتر به مشکلات روستای کلاته نو صادر شد که پیگیری می شود.

میری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه درسیل سال ٩٨ تعداد ١١٠٠ واحد در سطح شهرستان آسیب دیده است افزود: در روستای کلاته نو ضمن اینکه ٧۵ واحد آسیب دیده ، فرونشست های محدوده روستا منجر شد زمین ها و بعضا منازل افرادی که در این مسیر قرار داشت آسیب ببیند.

وی از آمادگی بنیاد مسکن برای اعطای تسهیلات به متقاضیان  دراین روستا خبرداد و برای اسفالت داخلی روستا نیز قول مساعدت داد و مصوب شد با قیر رایگان بنیاد مسکن این مهم انجام شود.

 معتمدیان، در ادامه برنامه های سفر خود به شهرستان بردسکن، در جمع مردم بخش انابد که در محل مسجد جامع این شهر حضور داشتند، اظهار کرد: توجه به جاده و محورهای منتهی به این بخش و مرکز شهرستان یک اولویت است و در این سفر توجه ویژه ای به این طرح ها خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی شرایط کرونایی کشور را مانع از دیدار های بیشتر با مردم ذکر کرد و اظهار داشت:  در سفرهای بعدی با بهتر شدن و بوجود آمدن شرایط بهتر بیشتر با مردم در سطح شهر و روستاها دیدار خواهیم داشت.

معتمدیان اظهار امیدواری کرد در این سفر مصوباتی را در جمع بندی داشته باشیم که موجب رضایت مردم سطح شهرستان را فراهم آورد.

دراین مراسم کوتاه علی محمد فردوسی از اعضای شورای اسلامی شهر انابد در گزارشی مسائل ومشکلات این شهر را بیان کرد واظهار کرد: وسعت شبخش انابد با ۵ هزار و ١۵٠ کیلومتر مربع بزرگترین بخش در استان خراسان رضوی است و علیرغم گذشت بیش از ٢٠ سال از ارتقا به شهر و بخش مشکلات عدیده ای را دارد که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی مشکلات زمین های مربوط به کشاورزی آستان قدس رضوی، معادن ، راه  وخاموشی چاه موتورها  وتوسعه شهر را از جمله خواسته های  مردم وشهرداری نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز