خبرگزاری کار ایران

برزگر مطرح کرد:

نرخ گذاری مانع حذف میوه از سبد خانوار / برگزاری نخستین جلسه نرخ گذاری میوه و تره بار در ۹۹

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۶۹

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود باید باری از دوش مردم بر داریم و اجازه ندهیم میوه و تره‌بار از سبد مصرف خانوار حذف شود .

به گزارش ایلنا از اصفهان، مجتبی برزگر اظهار داشت: نخستین جلسه کمیته قانونی نرخ گذاری میوه و تره بار در سال ١٣٩٩ با حضور نمایندگان اعضای پیشنهادی انجمن از سازمان ها و نهادهایی همچون صمت ، استانداری، جهاد کشاورزی ، بازرسی اصناف  ، اتحادیه عمده فروشان میوه و تره بار و انجمن مصرف کنندگان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات موجود در میدان میوه و تره بار اصفهان بود که اعضای حاضر در جلسه دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را درباره شیوه نرخ گذاری میوه و تره بار و راه های حل مشکلات موجود بیان کردند . 

 رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان با تاکید بر اجرای روند قانونی نرخ گذاری با حضور عوامل اصلی چرخه تولید تا مصرف در این بخش یادآور شد: باتوجه به شرایط اقتصادی موجود باید  باری از دوش مردم بر داریم و اجازه ندهیم میوه و تره بار از سبد مصرف خانوار حذف شود .

وی ضمن تقدیر از رسانه‌ها برای انعکاس مشکلات مردم با هدف به تعادل رساندن قیمت ها در بازار گفت: رسانه‌ها و  انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هدف مشترک و متعالی را در این زمینه دنبال می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز