خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

تنها راه عمران و ابادانی شهر جذب سرمایه‌گذار است/ منتقدان شهرداری، سود یا منفعت شخصی شان به خطر افتاده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۶۸

شهردار کرمانشاه تنها راه توسعه و آبادانی کرمانشاه را ورود سرمایه‌گذار به این شهر دانست و گفت: برای پیشرفت شهرمان باید منفعت سرمایه‌گذار را هم ببینیم تا بعد از مدتی شاهد ثمرات آن باشیم اما متاسفانه وقتی سود عده‌ای در پروژه‌ای نباشد با آن پروژه مخالفت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در جمع خبرنگاران استان افزود: باید افق دید خودمان را توسعه دهیم، دست به دست هم دهیم تا این شهر را آباد کنیم نه اینکه به فکر سود خود باشیم.

شهردار کرمانشاه بر ایجاد جذابیت‌های مالی برای سرمایه‌گذاران تاکید و تصریح کرد : دولت و شهرداری سرمایه چندانی برای انجام پروژه‌ها ندارند و تنها راه ما برای پیشرفت و آبادانی کرمانشاه جذب سرمایه‌گذاران است به شرطی که با اعمال و رفتار خود آنها را فراری ندهیم و این در حالی است که هنوز کلنگ پروژه‌ تله‌کابین بر زمین زده نشده بود مخالفت‌ها با آن شروع شد بدون اینکه دلیلی برای آن ارایه شود.

وی افزود : در بسیاری از شهرهای کشور مسئولان را برای انجام ندادن پروژه‌هایی مانند تله‌کابین، پیاده‌راه، ایجاد فضای سبز و فضاهای گردشگری بازخواست اما در کرمانشاه ما را برای انجام این پروژه‌ها سرزنش و مواخذه می‌کنند.

شهردار کرمانشاه بر همدلی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه برای پیشرفت و توسعه کرمانشاه تاکید کرد و گفت: باید از مسایل حاشیه‌ای فاصله بگیریم و بدانیم که در فضای صفا و صمیمیت است که اتفاقات بزرگی می‌افتد و اعتمادی که امروز شکل گرفته زیربنای خوبی برای پیشرفت و آینده کرمانشاه است.

قبل از صحبت‌های شهردار هرکدام از مدیران شهرداری کرمانشاه گزارش مفصلی از عملکرد شهرداری در ۲ سال گذشته ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز