خبرگزاری کار ایران

تشکیل ۷۱ پرونده تخلف صنفی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۴۷

معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت:امسال ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین از قبیل تخفیف‌های غیرواقعی و صوری تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی اکبر کبیری در پنجمین نشست کمیته نظارت بر فرایند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان قزوین که در دادسرای قزوین برگزار شد،افزود: به جز تخفیف‌های غیرواقعی، گران فروشی، درج نکردن قیمت و احتکار کالا از دیگر تخلفات فروشگاه های زنجیره ای در قزوین بوده که برای آنها پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.

این مسئول همچنین گفت: برخی واحدهای تولیدی نیز در ارتباط با تامین کالا و قرارداد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای دچار تخلفاتی همچون کم فروشی یا تبانی با فروشگاه‌ها در خصوص قیمت گذاری و تخفیف های صوری می شوند که برخورد قضایی با آنها ضروری است.

وی اظهار داشت: نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای به دنبال انعکاس گزارش هایی از تخلف و تخفیف های غیرواقعی آنها در فضای مجازی و رسانه ها، از سوی بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت تشدید یافته است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین یادآور شد: در حال حاضر ۱۲۳ فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت در قزوین به فعالیت می پردازند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز