خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرمانشاه:

برخی اعضای شورای خود را بزرگ شورا می‌دانند/ شورای شهر کرمانشاه در شأن مردم نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۱۴۴

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: متاسفانه بعضی از اعضای شورای شهر، خود را بزرگ شورا و رأی خود را ارجح می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه  ،طیب حیدری در نشست خبری شهردار کرمانشاه با اصحاب رسانه گفت: اختلاف چند تن از اعضای شورا با شهردار، هم بنده و هم مردم را خسته کرده است.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: البته قدمت این اختلاف به دوره‌های گذشته برمی‌گردد و این اتفاقات در آن سنوات هم ملموس بود.

او خاطر نشان کرد: متاسفانه آب موجودیت شورای شهر کرمانشاه و بسیاری از شهرهای دیگر بد ریخته شده و دلیل آن را باید متخصصان امر پیدا کنند و نسخه‌ای برای آن بپیچند.

حیدری بیان داشت: منشأ این اختلافات و رفتارها هر چه هست در شأن مردم شهر نیست.

او اظهار داشت: آیا شهرداری و شورای شهر آن‌گونه باید و شاید به مردم خدمت می کنند و توانستند شایسته خدمت کنند؟ قطعا جواب بنده به این سئوال خیر است.

او از اینکه به دلیل وجود اختلافات جزئی، جلسات شورا طی این مدت تشکیل نشده، ابراز تاسف کرد و افزود: هیات حل اختلاف، مسئولان نظارتی و اجرایی بدانند بنده وظیفه خود را انجام داده ام و اسامی غایبان را در هر جلسه اعلام می کنم لذا هر تصمیمی بگیرند پذیرا هستم.

حیدری گفت: برای هفته آینده ۵ جلسه را برای تصویب مصوبات به خصوص تصویب تعرفه عوارض که تا ۱۵ بهمن باید تعیین تکلیف شود، برنامه ریزی کردیم اما می بینیم برخی از دوستان می گویند ۵ جلسه در یک هفته غیر قانونی است و لز همین حالا قصد دارند در جلسه حاضر نشوند.

او اظهار داشت: متاسفانه برخی از اعضای شورا خود را برتر و بالاتر از دیگر اعضاء می‌بینند اما رأی هیچکدام از این ۱۱ نفر ارجح از دیگری نیست.

حیدری ادامه داد: مصوبات شورای شهر به علت عدم حضور طرفین نیمه کاره مانده است و به این جهت بنده نگران هستم.

او تصریح کرد: کسی حق ندارد به شخص شهردار توهین کند و باید بگویم نقد منصفانه با توهین تفاوت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز