خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 85 درصدی خط جدید انتقال آب خام سایت آب شیرین کن سیریک/ ظرفیت تولید آب شیرین کن سیریک افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۷۲

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سیریک گفت: برداشت آب خام سایت آب شیرین کن سیریک با تکمیل خط انتقال جدید افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد کارگر در بازدید احمد جمال الدینی فرماندار سیریک از روند اجرای این پروژه، اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت تولید آب آبشیریکن سیریک، اجرای خط انتقال به طول 1600 متر در حال انجام است که با تکمیل آن ظرفیت انتقال آب خام دریا از اسکله صیادی بندر سیریک تا سایت آب شیرین‌کن افزایش می یابد.
 
به گفته وی، مشکلات آبگیری و هیدرولوژی دریا، شیب کم ساحل، کاهش کیفیت آب دریا در زمان جزر و مد، بستر لجنی ساحل و... باعث شده تا نتوانیم از ظرفیت کامل این آبشیرین کن بهره ببریم از این رو محل برداشت آب خام در نقطه دیگر در نظر گرفته شد که در حال حاضر با همکاری اداره بنادر و دریانوردی شهرستان از روی موج شکن مجتمع بندری سیریک در حال اجراست.
 
مدیر امور آب و فاضلاب سیریک با بیان اینکه پروژه مذکور با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال اجراست، تصریح کرد: برای تکیمل این خط انتقال سه میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی هزینه شده است.
 
به گزارش ایلنا،  آب شیرین کن سیریک در حال حاضر با ظرفیت 1100 متر مکعب در شبانه روز فعالیت دارد که با اتمام خط انتقال آب خام، امکان تولید سه هزار و 750 متر مکعب آب شیرین در شبانه روز را خواهد داشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز