خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت سمنان مطرح کرد:

ساخت و ساز مرتفع در حریم دکل های مخابراتی معضل حوزه ارتباطات سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۳۷

مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان به ارتباطات کوآنتومی به عنوان مهمترین بحث امنیتی در ارتباطات اشاره کرد و گفت: کم توجهی به دستورالعمل هیات وزیران در خصوص رعایت حریم دکل های مخابراتی و حفظ ارتفاع لازم با تجهیزات مربوطه معضل این حوزه است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا سادات حسینی مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان گفت: با شیوع کرونا فعالیت های حوزه ارتباطات نه تنها کاهش نیافت بلکه به مراتب افزایش یافته و بر حجم فعالیت ها و اقدامات این حوزه نیز افزوده شد . 

وی یادآور شد: بروز برخی مشکلات و معضلات همچون عدم هماهنگی به منظور انجام حفاری، تعریض و ...  توسط برخی از دستگاه ها سبب می شود تا خدمات رسانی مجموعه های تخصصی حوزه ارتباطات را با مشکل همراه کند. 

حسینی بیان کرد: با تشکیل کمیسیون های حفاری در فرمانداری های استان مشکل عدم هماهنگی دستگاه ها با یکدیگر برطرف واین معضل رفع خواهد شد . 

مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت استان سمنان بر اساس مصوبه ی هیات وزیران هر گونه ساختمان سازی با ارتفاع بالاتر از ۱۷ متر در فاصله ۲۰۰ متری دکل‌های مخابراتی و ارتباطی ممنوع است که در برخی شهرستان‌ها این قانون رعایت نمی شود و ضروری است اهتمام لازم در اجرای این قانون انجام شود . 

وی تصریح کرد: پروژه نور ۲ از جمله پروژه های تکمیل شده شرکت زیر ساخت استان است که در انتظار بهره‌برداری و افتتاح آن در ایام الله دهه مبارک فجر یا پس از آن هستیم . 

سادات حسینی با اشاره به اینکه از طول مسیر 60 هزار کیلومتری کابل کشی شده در کشور 3 هزار کیلومتر آن متعلق به استان سمنان است افزود: ۱۵ مشترک بزرگ ترافیک اینترنت اعم از اپراتور های تلفن همراه، سازمان‌ها ، شرکت ها و ... ترافیک را از شرکت ارتباطات زیرساخت سمنان تهیه و سپس در سطح استان توزیع می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز