خبرگزاری کار ایران

در پی کسب نتایج ضعیف رخ داد؛

درخواست مجازی هواداران ماشین سازی تبریز برای تغییر سرمربی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۰۷

هواداران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پی کسب نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور در فضای مجازی خواستار اخراج سرمربی این تیم شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تبریز، تعدادی از هواداران تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به اینکه مالک و مدیران این باشگاه از همان ابتدای فصل دچار نوعی سردرگمی و اشتباهات فاحش در بستن تیم شده و با انتخاب یک سرمربی بی تجربه و ناکارآمد، زمینه های بحران در تیم را به وجود آوردند، معتقدند بر همین اساس و سیاست غلط باشگاه، نفراتی به عنوان بازیکن جذب تیم شدند که به جز تعداد بسیار قلیل، در بهترین حالت همه در حد و اندازه های لیگ های دسته های یک و حتی پایین تر هستند.

هواداران معتقدند آنچه که امروز بر سر تیم ماشین سازی می آید حاصل بی توجهی مالک باشگاه در سال‌های گذشته به این تیم و تمرکز او بر روی تیم تراکتور بوده که بر همین اساس با انتخاب افراد بی تجربه به عنوان مدیران عامل و سرمربی، در فصل جاری زمینه های بحرانی شدن شرایط تیم را فراهم آورده است که تغییرات متعدد در این حوزه نمونه ای بر این ادعاست و اگر همین امروز نسبت به ایجاد تغییرات اساسی در تیم اقدام نشود، بدون تردید سقوط به دسته یک بسیار محتمل خواهد بود.

یکی از هواداران این تیم در فضای مجازی در متنی با تاکید بر اینکه برکناری سرمربی این تیم باید هر چه سریع‌تر صورت بگیرد، نوشت: معلوم نیست این نفر از سوی چه کسی و یا کسانی حمایت می شود که بدون یک دقیقه سرمربیگری در لیگ برتر و حتی دسته های یک و دو به یک باره سرمربی قدیمی ترین تیم آذربایجان با قدمت بیش از ۵۰ ساله می شود؟  

مهدی صلاحی افزود: متاسفانه ماشین سازی هم اکنون به یک تیم از پیش باخته مقابل رقبا تبدیل شده است و هیچ حرکت مثبت و رو به جلو از سوی سران باشگاه و کادرفنی مشاهده نمی شود و روز به روز توان فنی تیم کاهش یافته و باخت های مکرر به اپیدمی تبدیل می شود.

وی ادامه داد: ما هوادران از مسئولان باشگاه به خصوص مالک درخواست داریم با اخراج سرمربی تیم، زمینه را برای ایجاد شوک مثبت فراهم کند چرا که کسب تنها ۳ امتیاز از ۷ بازی نشان می دهد که کارایی فنی سرمربی در همین حد است و ادامه راه منجر به سقوط خواهد شد.

صلاحی اضافه کرد: ماشین سازی دارای قدمت بسیار طولانی در فوتبال ایران و آذربایجان است که هواداران این تیم سال ها برای لیگ برتری شدن آن حسرت خورده و با هزاران مشقت امروز شاهد حضور ماشین سازی در سطح اول فوتبال کشور هستند که از دست دادن این جایگاه می‌تواند سرخوردگی عمیقی میان فوتبال دوستان آذربایجان سرقی بوجود آورد.

یکی دیگر از هواداران ماشین سازی با بیان اینکه ادامه روند موجود منجر به از دست دادن سهیمه آذربایجان در لیگ برتر می شود، گفت: سران باشگاه اشتباهات مکرر خود را با انواع اشتباهات تکمیل می‌کنند و تغییرات ایجاد شده از ابتدای فصل تاکنون منجر به نتیجه مطلوب نشده است و البته نتایج عکسی نیز در پی داشته است.

علیرضا بایرامی اظهار داشت: ماشین سازی که فصل گذشته با تلاش های رسول خطیبی به تیمی قلدر و بسیار فنی تبدیل شده بود و بازی های زیبای آن و نتایج مطلوب در نیم فصل اول دوستداران این تیم را خوشحال می کرد، بنا به دلایلی که هنوز اعلام نشده است، مالک باشگاه با اخراج سرمربی موفق و بومی شرایط را به گونه ای رقم زد که امروز تاوان آن تصمیم نابخردانه را همگان مشاهده می کنند.

تیم فوتبال ماشین سازی را می‌توان شناسنامه  فوتبال آذربایجان و ایران توصیف کرد و شرایط فعلی این تیم  بسیار بحرانی است به طوری که ماشین سازی هم از نظر فنی و هم از لحاظ روحی و روانی دچار افت شده است و سران باشگاه با جذب سرمربی جدید و با تجربه می‌توانند این تیم را از شرایط کنونی نجات دهند.

تیم فوتبال ماشین سازی در ادامه نتایج ضعیف خود، روز گذشته و از هفته ۱۲ لیگ برتر در تبریز با نتیجه ۱ بر صفر مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد تا هشتمین باخت فصل را تجربه کند.

این تیم با ۴ امتیاز از ۴ تساوی همچنان در قعر جدول قرار دارد و در هفته ۱۳ روز شنبه برابر با ۱۱ بهمن در تهران مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز