خبرگزاری کار ایران

لزوم تسریع در راه اندازی نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۰۰۵

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه پیشنهاد تاسیس هنرستان تخصصی کشاورزی؛ تسریع در راه اندازی نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی استان البرز را از وزیر جهادکشاورزی مطالبه کرد.

به گزارش ایلنا از البرز علیرضا عباسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در دیدار با خاوازی، وزیر جهادکشاورزی اظهار کرد: در راستای رسیدن به خودکفایی تولید پنبه کشور، رایزنی برای تأمین ۱۰ عدد کمباین های برداشت پنبه که یک عدد مربوط استان البرز است، انجام شد.

وی با اشاره به مشکلات گلخانه‌های کشور افزود: مسائل مربوط به شرکت شهرک های گلخانه ای و نحوه واگذاری های آن‌ها باید مورد بررسی جدی قرار گیرد.

عباسی در این جلسه تنوع بخشی در تأمین نهاده های کشاورزی را مهم‌ترین کار وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرد.

وی همچنین پیشنهاد تاسیس هنرستان تخصصی کشاورزی را به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرد که مورد استقبال وزیر واقع شد که در اولین جلسه مشترک وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش جزئیات آن بررسی خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تسریع در راه اندازی نمایشگاه دائمی شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی استان البرز در ورودی شهرستان کرج (پل فردیس) به انضمام تدبیری برای ایجاد یک نماد فرهنگی از استان البرز را نیز مطالبه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز