خبرگزاری کار ایران

شهردار زنجان خبر داد؛

افزایش سه روستا به حومه شهری زنجان / پرداخت عوارض شهرداری نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۸۲

شهردار زنجان، خبر از اضافه شدن سه روستای نزدیک زنجان به حریم شهری داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حبیب ملایی یگانه،  امروز در جلسه رسمی و علنی شورای  اسلامی شهر زنجان، با دستور کار طرح و بررسی نامه های رسیده از کمیسیون های تخصصی شورا ، با اشاره به تهیه و تدوین طرح جامع شهر زنجان، اظها ر داشت: در تدوین طرح جامع جدید شهری سه روستای نزدیک شهر به حومه و  حریم شهری زنجان اضافه می شوند.

شهردار زنجان ، گفت:  روستای دیزج آباد بالا ،  پایین کوه و دواسب از جمله روستاهای نزدیک به حومه شهر زنجان در شرق و شمال شرقی زنجان هستند که به حومه و منطقه شهری زنجان اضافه می شوند.

به گفته ملایی یگانه، دغدغه مجموع مدیریت شهری رعایت حقوق شهر و شهروندی است و پرداخت عوارض  شهرداری نیازمند فرهنگسازی و اطلاع رسانی است.

وی، با اشاره به صنایع آلاینده و تولید تناژ بالایی زباله ی صنعتی برخی صنایع با  مصرف آب زیاد در زنجان، تصریح کرد: شهرداری زنجان به مجموعه تولیدی راشا کاسپین تذکرات پی در پی برای پرداخت حق و حقوق شهروندی داده است.

شهردار زنجان،  با بیان اینکه را شا کاسپین به تنهایی دارای  زباله تولیدی با تناژ بالایی است که از پرداخت حق و حقوق شهروندی در زمینه دفع و حمل و ساماندهی پسماندهای زباله های صنعتی تا به امروز سر باز زده است.

وی، با اشاره طرح توسعه ای شرکت راشا کاسپین در فاز های مختلف تولیدی و مصارف بالای آب و تولید زباله های متعدد ، گفت:  این مجموعه مکلف است در کارگروههای تخصصی ویژه نسبت به بررسی و حل این معضلات اقدامات اساسی انجام دهد.

ملایی یگانه،  ادامه داد: تفکیک وظایف و مسئولیت دستگاههای اجرایی متولی در این خصوص می تواند در حل مشکلات و احقاق حقوق شهروندی حائز اهمیت باشد.

شهردار زنجان،  در پایان با اشاره به اینکه شهرداری خدمات بروز با نرخ بروز برای شهر انجام می دهد ، تاکید کرد: شهرداری در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری و توسعه ی اقدامات اساسی تا به امروز داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز