خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اصفهان مطرح کرد:

آلودگی هوای اصفهان متاثر از سیستم تاسیسات ساختمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۷۴

معاون‌هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بخشی از آلودگی هوای اصفهان به وضعیت سیستم تاسیسات ساختمان و نظام ساختمان سازی باز می‌گردد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن قاضی عسگر افزود: برگزاری نمایشگاه ها از شرکت های تولیدی سراسر کشور در اصفهان باید به توسعه اقتصادی منطقه منجر شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تاسیسات به ویژه سیستم گرمایشی ساختمان‌ها دچار مشکلاتی هستیم، ادامه داد: متاسفانه بخشی از آلودگی هوای اصفهان به وضعیت سیستم تاسیسات ساختمان و نظام ساختمان سازی باز می‌گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در بازدید از نهمین نمایشگاه صنعت آب و نوزدهمین نمایشگاه تاسیسات وتجهیزات سرمایشی وگرمایشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان تصریح کرد: امیدواریم به درجه‌ای از رشد یافتگی دست یابیم تا نسبت به محیط زیست حساس باشیم و دیگر شاهد آلودگی هوا در اصفهان نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با ماشین‌های دودزا برخوردهای لازم صورت گیرد و از تردد ماشین‌های آلاینده در زمان پیک جلوگیری شود. کار بر روی تکنولوژی خودروها می تواند از آلایندگی آنها بکاهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات اساسی ساختاری در اقتصاد کشور وجود دارد، گفت: تا این مشکلات حل نشود از مسائل و مشکلات موجود کاسته نمی‌شود.

به تاکید وی باید از انرژی سبز، خورشیدی، باد و زمین گرمایی حمایت شود که متاسفانه تاکنون  به دلیل ضعف‌های موجود، اتفاق خاصی در این راستا صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز