خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در کرج / بازدید از 100واحد صنفی و دستگیری 26 نفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۶۱

فرمانده انتظامی استان البرز از اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در شهرستان کرج خبرداد و گفت: در این طرح از 100 واحد صنفی بازدید، یک هزار و 571 عدد اموال مسروقه کشف و 26 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در کرج،  اظهار داشت: در راستای نظارت بر صنوف ضایعاتی و مبارزه جدی با خرید و فروش اموال مسروقه، اجرای طرح پاکسازی صنف ضایعاتی در شهرستان کرج به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با به کارگیری 95 اکیپ از ماموران در سطح شهرستان کرج به اجرا در آمد از 100 واحد بازدید به عمل آمده و بیش از یک هزار و 574 عدد انواع اموال مسروقه از قبیل لوازم خودرو، لوازم منزل، لوازم ساختمانی و کابل برق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری 26 نفر در این رابطه اظهار داشت: کارشناسان ارزش اموالی که در این طرح کشف شده را بیش از 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار محمدیان با اشاره به تداوم اجرای طرح های مبارزه با سرقت در استان البرز از شهروندان درخواست کرد از خریداری لوازم از دستفروشان مشکوک پرهیز کرده و به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز