خبرگزاری کار ایران

معاون راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد:

عملیات اجرایی مسکن ملی برای 4500 زنجانی آغاز شد/ ریزش 2 هزار نفری در مرحله ثبت نام

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۵۲

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی برای 4 هزار و 500 زنجانی خبرداد.

به گزارش ایلنا از زنجان، سعید شاهین فر گفت: 18 هزار نفر از استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد 2 هزار نفر ریزش داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر 16 هزار نفر تعداد نهایی ثبت‌نام شدگان طرح ملی مسکن در استان زنجان هستند، بیان داشت: از این تعداد 13 هزار نفر از شهر زنجان و 3 هزار از شهرستان‌های مختلف استان هستند.

وی، از آغاز عملیات اجرایی مسکن ملی برای 4 هزار و 500 زنجانی خبرداد و گفت: مابقی پروژه‌های ساختمانی نیز یا در دست طراحی نقشه بوده و یا منتظر اخذ مجوز از کمیسیون ماده 5 است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز 2.5 هکتار به طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است که به زودی قراردادهای آن بین بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی نهایی می‌شود.

شاهین‌فر، با بیان اینکه یک هزار و 140 نفر در شهرستان خدابنده در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، افزود: از این تعداد 140 نفر تایید نهایی شدند.

وی، یادآور شد: 2.5 هکتار زمین اختصاص داده شده در شهرستان خدابنده کل ثبت‌نامی‌های تایید شده را پوشش می‌دهد.

شاهین فر، با بیان اینکه پروژه کوی زنگان هنوز تحویل شورای اسلامی نشده است، گفت: این پروژه در داخل محدوده قرار داشته و عملیات ساختمانی آن اجرایی می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان  در پایان افزود: قریب به 2 هزار واحد توسط جهاد نصر احداث می‌شود که در کوی نصر 744 و در کوی زنگان یک هزار و 296 واحد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز