خبرگزاری کار ایران

اشتغال ۶۴ نفر با صدور مجوز ۴ واحد پذیرایی سنتی در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۳۳

سر‌پرست معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: با صدور مجوز بهر‌ه‌بر‌دار‌ی از ۴ واحد پذیرایی سنتی در استان، ۶۴ البرزی، مشغول به کار شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، سعید دوستانی روز با اعلام این خبر، اظهار داشت: ۳ واحد پذیرایی سنتی در کرج و ۱ واحد پذیرایی سنتی در شهرستان ساوجبلاغ با حجم سرمایه‌گذار‌ی ۲۳۰ میلیارد ریال در مجموع به مساحت  ۳۸۷۵ متر  احداث و برای ۶۴ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او در ادامه افزود: از ابتدای سال تا‌کنون در مجموع مجوز فعالیت برای ۶ خانه مسافر، ۴ مرکز پذیرایی سنتی، ۳ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ۱ شرکت مجر‌ی خانه‌مسافر در استان صادر شده است.

دوستانی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و عدم فعالیت واحد‌‌ها‌ی پذیرایی، اقامتی و گردشگر‌ی مشکلات عدید‌ه‌ای برای مدیران و کارکنان این واحد‌ها ایجاد شده که با بررسی‌های تخصصی، برنامه‌ریزی‌ها‌ی لازم برای رفع مشکلات اصناف حوزه گردشگر‌ی در حال پیگیر‌ی و انجام است.

سر‌پرست معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: با توجه به ظرفیت تاریخی و طبیعی و گردشگر و مسافر‌پذیر بودن استان امید است با راه‌اندازی مراکزی از این دست شاهد رشد روز‌افزون صنعت گردشگر‌ی و متعاقب آن ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز