خبرگزاری کار ایران

در بازدید استاندار خراسان رضوی تاکید شد؛

احداث ساختمان جدید مدرسه روستای اسحاق آباد در شهرستان کاشمر

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۹۲۲

استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از روستای "اسحاق آباد" در شهرستان کاشمر برای رفع مشکلات ساکنان این روستا دستوراتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق معتمدیان در بازدید از روستای اسحاق آباد کاشمر بر تجهیز تنها مدرسه این روستا تاکید کرد و به همین منظور با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گفتگوی تلفنی انجام داد.

در چارچوب این پیگیری ها مقرر شد طی سه ماه مدرسه کانکسی روستای اسحاق آباد برچیده شده و ساختمان جدید مدرسه برای ۸۵ دانش آموز روستا به بهره برداری برسد.

مدرسه خیرساز این روستا با کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مردم ناتمام مانده که نیازمند همکاری و عمل به تعهدات از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان است.

استاندار خراسان رضوی همچنین در بازدید از این روستا به هر یک از دانش آموزان آن یک میلیون ریال هدیه نقدی داد و مدیر کل کمیته امداد استان نیز به خانوارهای واجد شرایط آن مبلغ ۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرد.  

معتمدیان در ادامه بازدید از این روستا طی تماس تلفنی با مدیر عامل آب و فاضلاب استان موضوع بالا بودن تعرفه قبوض آب روستاییان و تغییر تعرفه های انشعاب را بررسی و دستورات لازم در این زمینه صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز