خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دشتستان :

مشکل سندهای مالکیت مردم دشتستان یک‌بار برای همیشه حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۹۸

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل سندهای مالکیت اراضی کشاورزی و مناطق مسکونی در نقاط مختلف دشتستان باید یک‌بار برای همیشه حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان دشتستان ، ابراهیم رضایی  با بیان این مطلب در جمع اهالی روستای میاندشت اظهار داشت: از ابتدای فعالیت خود تلاش کرده‌ایم قولی به مردم ندهیم که عملی نشود؛ قول‌های ما از جنس پیگیری مسائل است و امیدوارم در آینده شاهد رفع مشکلات این روستا باشیم.

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های میاندشت، داشتن نیروی انسانی توانمند، باسواد و بااستعداد است که پتانسیل بسیار خوبی است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ابتدای وقوع سیل در دشتستان تاکنون وقت زیادی را برای پیگیری مشکلات نقاط سیل‌زده گذاشته‌ایم، ادامه داد: جبران خسارت‌های وارد شده به مردم یکی از اولویت‌های ما در پیگیری‌ها بوده است.

وی بیان کرد: در این راستا ۱۲۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۱۴۳ میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار و پنج درصد تصویب شده که بخش زیادی آن سهم دشتستان است و باید تلاش کنیم این اعتبارات تخصیص یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات روستای میان دشت از جمله ساماندهی دوربرگردان، کمبود آب، آنتن‌دهی تلفن همراه، کمک به ورزش روستا و مسائل کشاورزان خبر داد.

وی با اشاره به مشکل سندهای مالکیت اراضی کشاورزی و مسکونی مردم نقاط مختلف شهرستان دشتستان از جمله اهالی میان‌دشت تصریح کرد: این مسئله از قدیم‌الایام بوده و باید یک‌بار برای همیشه حل شود.

رضایی با اشاره به اینکه پیگیری‌هایی را در مورد این مشکل داشته‌ایم افزود: با تمام توان این موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی بیکاری را یکی از مشکلات مهم در شهرستان دانست و ادامه داد: کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای توسعه اشتغال است و باید با تأمین نیازهای کشاورزان و حمایت مناسب از این قشر زمینه توسعه اشتغال در کشاورزی و صنایع مرتبط را فراهم کنیم.

نماینده مردم دشتستان با اشاره به اینکه امید چندانی به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی نداریم، تصریح کرد: حضور مدیران ناکارآمد باعث شده تا این صنایع به غیر از ویرانی، تخریب محیط زیست و آلودگی دستاورد خاصی برای ما نداشته باشند.

رضایی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت شهرستان دشتستان داشتن نیروی انسانی توانمند از جمله در بخش کشاورزی است گفت: باید روی این قابلیت‌ها بیش از پیش کار کنیم چرا که تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو حل مسائل و مشکلات کشاورزی و تولید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز