خبرگزاری کار ایران

نماینده البرز در مجلس:

فناوری اطلاعات می‌تواند موتور محرکه اشتغال جوانان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۵۷

نماینده مردم البرز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مجلس یازدهم، گفت: فناوری اطلاعات می‌تواند موتور محرکه اشتغال جوانان باشد و همه ما بویژه دولت باید در این مهم کوشا باشیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا عباسی در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اشاره به پوشش نسبتا خوب اینترنت استان البرز، خواستار رفع مشکلات کیفیت اینترنت در بعضی از قسمت‌های استان که بعضاً در ساعاتی از شبانه روز با کیفیت کمتری ارائه می‌شود، شد و بیان کرد: در شرایط فعلی اینترنت پرسرعت و با کیفیت حق همه مردم است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مجلس یازدهم، علاوه بر ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کشاورزی به ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: فناوری اطلاعات می‌تواند موتور محرکه اشتغال جوانان باشد و همه ما، بویژه دولت باید در این مهم کوشا باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در فرازی دیگر از توصیه های خود به انتصاب مدیران اشاره کرد و با عنایت به ضرورت بومی بودن مدیران استان و تاکید بر اینکه برای پست‌های مدیریتی، فرد مشخص معرفی نکرده و نمی‌کند، گفت: اگر از بیم قوم و قبیله گرایی در هر استان، مصلحت حکم کند که مدیران کل از خارج از استان منصوب شوند باید به شاخص‌ها و معیارهای مدیر تراز انقلابی توجه ویژه شود و با این وجود حداقل معاونین آنها باید بومی باشند تا ظرفیت مدیریتی داخل استان مورد غفلت واقع نشود. 

در این جلسه سودابه رادفرد مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از پوشش ارتباطی ۹۹ درصدی روستاهای البرز و پوشش ۱۰۰ درصدی شهری و جاده‌ای، گزارشی ارایه کرد و گفت: در حال حاضر در البرز فقط ۶ روستا هستند که فاقد اینترنت پرسرعت بوده و بقیه استان دارای اینترنت پر سرعت و متصل به شبکه ملی اطلاعات هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز