خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان خواستار شد؛

برنامه‌ریزی سریع برای مهاجران شیرازی و مرودشتی به لپویی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۹۰

نماینده شیراز و زرقان گفت: برای بهره مندی از پتانسیل موجود جمعیت زیاد ساکن در مسکن مهرلپویی و مهاجرانی از شیراز و مرودشت به این منطقه باید برنامه دقیق و فوری داشت. در جمعیت ساکن به لپویی ممکن است افرادی باشند که امور شهر و منطقه ما را به پیش ببرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس، علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه این بی برنامگی‌ها موجب بروز مشکلات همه جانبه بعدی می‌شود، افزود: همه می‌دانند که برای ایجاد شهر و شهرک‌های جدید، ابتدا باید زیرساخت‌ها را آماده کرد و سپس با بهره مندی از تکنولوژی‌ و فناوری‌های نوین دست به کار ساخت وساز آپارتمان‌ها زد.

پاک ‌فطرت با تاکید بر تفکیک مشکلات منطقه لپویی و ضرورت دسته بندی مسائل و اولویت‌بندی نیازها، بیان کرد: در بحث مسائل فرهنگی باید متوجه این نکته باشیم که اگر قرار است در جایی مثل لپویی به ایجاد شهرک مسکن مهر بپردازیم باید به مسائل مهمی نظیر تنوع فرهنگی و گوناگونی جمعیت، قومیت‌ها، فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ‌های هر یک از افراد ساکن در این مجتمع‌های مسکونی و تاثیرات مثبت و منفی این جمعیت مهاجر به منطقه را مورد بررسی و ارزیابی و پژوهش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد بروز مشکلات موجود در کشور و به طور نمونه در لپویی محصول عدم عنایت به آینده نگری و بی‌توجهی به نتایج آتی اقداماتی است که امروز انجام می‌دهیم به همین دلیل همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را یکی پس از دیگری رفع کرده یا کم کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: وجود جمعیت انبوه در منطقه لپویی هم می‌تواند فرصت باشد هم  تهدید و وظیفه ماست که تهدیدات احتمالی را به فرصت‌ها تبدیل کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: مساله تامین آب و هدایت پساب‌ها و فاضلاب این منطقه نیز مساله‌ای مهم است و باید پیش بینی‌های لازم در خصوص بروز سیلاب و دفع آب‌های سطحی را انجام داد تا در صورت بارندگی‌های شدیدخسارت‌های مالی و جانی به بار نیاید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اعظمی از مشکلات موجود کشور حاضل سیاست زدگی وشعار زدگی است.

علیرضا پاک فطرت در بازدید از شهر لپویی، افزود: متاسفانه دولت‌ها در برخی امور بی برنامه هستند و پول وثروت ملی را در جایی که باید مصرف  کنند، هزینه نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز