خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

قزوین از استان‌های امن کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۵۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: بر اساس آمار ارائه شده علیرغم ویژگی‌های خاص جغرافیایی، قزوین در زمره استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست فرمانداران استان قزوین که با حضور سردار ابراهیمی فرمانده نیروی انتظامی استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی نماد نظم و امنیت داخلی است و محرک و مولد اصلی برقراری امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: اگر فرمانداران توقع دارند که نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشد، قطعاً حمایت‌های لازم نیز از این نیروی خدوم باید صورت گیرد.

حبیبی افزود: فرمانده جدید نیروی انتظامی که در رأس این نیروی توانمند در استان قرار گرفته، مدیری با تجربه، مسلط، متدین و پیگیر است.

وی گفت: راه اندازی پلیس اقتصادی توسط فرماندهی نیروی انتظامی استان اقدام بسیار شایسته‌ای بود و در طول چند ماه اخیر افزایش کشفیات مواد مخدر،کاهش سرقت‌ها و جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز از اقدامات قابل تحسین نیروی انتظامی استان به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: باید از ظرفیت گشت‌های رضویون در برقراری امنیت بیشتر می‌توان استفاده کرد چون مردم استان از نیروی انتظامی انتظار دارند برخورد جدی با اراذل و اوباش را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز