خبرگزاری کار ایران

رئیس آتش نشانی نیشابور خبر داد:

جان باختن یک نفر در پی آتش سوزی خانه‌ای در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۷۱۴

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش سوزی در یک خانه قدیمی واقع در خیابان فردوسی جنوبی نیشابور باعث جان باختن یک نفر و خراب شدن کامل خانه شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سید مهدی حسینی در خصوص این خبر افزود: با تماس شهروندان به سامانه ١٢۵ این آتش سوزی اعلام شد که بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه های شهید حصارنوی و ایستگاه ۶ به محل اعزام شدند.

او در ادامه اظهار داشت: با توجه به مسیر را تنگ کوچه امکان ورود کامیون آتش نشانی نبود و همکاران ایستگاه ۶ از مسیر پشت کوچه توانستند با خودرو نیسان پیشرو تا محل حریق پیش بروند و بلافاصله عملیات اطفای حریق آغاز شد و همزمان اعلام شد که نیسان پیشرو ایستگاه شهید مبارکی نیز به محل اعزام شود.

حسینی خاطرنشان کرد: با وجود گسترش آتش سوزی و سرایت آن به سقف‌های چوبی ساختمان، آتش نشانان توانستند آتش را به سرعت مهار کرده و خاموش کنند اما متاسفانه مالک خانه در زیر آوار گیر افتاده بود و در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور اعلام کرد: علت آتش سوزی و میزان خسارت در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز