خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوشهر :

۵۰ میلیارد تومان اعتبار به جزیره خارگ اختصاص یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۶۴۴

​فرماندار بوشهر با بیان اینکه برای نخستین بار ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به جزیره خارگ اختصاص یافته است ، گفت: خدمات ارائه شده در جمهوری اسلامی بیانگر کارآمدی نظام مردم سالاری دینی است و باید این اقدام‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایلنا از بوشهر ، عباس جمشیدی ظهر روز دوشنبه در نشست شورای اداری جزیره خارگ افزود: دشمن باید بداند نظام جمهوری اسلامی به واسطه هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و تدبیر دولت با وجود همه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و شیوع ویروس همه گیر کرونا سربلند وکارآمد است.

فرماندار بوشهر اظهار داشت : امروز در نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل فشارهای حداکثری، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا، به زباله دان تاریخ پیوسته است.

جمشیدی با اشاره سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده افزود: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب هرچند برخی مشکلات در جامعه وجود دارد، اما امروز زمان امید بخشی به جامعه است و تنها به این وسیله ایستادگی مردم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: هرچند امروز اموال کشور در کشورهای طرف مقابل بلوکه شده اما اقتدار جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به این نظام کند.

فرمانداربوشهر گفت: باید تلاش شود با امید بخشی زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فراهم شود.

جمشیدی با بیان اینکه در این شرایط حساس نباید گرفتار بازی‌های سیاسی شویم بیان کرد: امروز شرایط به گونه‌ای رقم خورده که رئیس دولت در رسانه ملی مورد تهاجم بدترین هجوم‌ها و تخریب‌ها قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: انجام این اقدام‌ها و تخریب‌ها نه تنها سودی برای نظام ندارد بلکه آب ریختن به آسیاب دشمن است.

فرماندار بوشهر گفت: افتخار دولت این است که در بخش اعتبارات دولتی از سال ۹۳، برای نخستین بار ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به جزیره خارگ اختصاص یافته است، این اعتبار به غیر از اعتبارات ارزش افزوده‌است که ماهانه به تناسب جمعیت خارگ به حساب شهرداری ریخته می‌شود.

فرماندار بوشهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود حضور جمعیت قابل توجهی از نیروها در شرکت‌های مختلف نفتی خارگ اما با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی تاکنون کمترین ابتلا رقم خورد.

وی همچنین بر ضرورت پرداخت حقوق و مطالبه‌های کارگری در شرکت‌های نفتی فعال در خارگ تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز