خبرگزاری کار ایران

سرمربی گل ریحان:

از تمام بازیکنان خوب و آینده دار تیم راضی هستم / تاخیر در شروع بازی تاثیر منفی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۶۴۲

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز پس از تساوی مقابل قشقایی شیراز، گفت: تاخیر در برگزاری بازی در روحیه تیم تاثیر منفی داشت ولی از تمام بازیکنان تیم راضی هستم چرا که تلاش خود را انجام دادند و امیدوارم در دیدارهای آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز ، اصغر مازیار پس از تساوی مقابل قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. ما در نیمه دوم، گل اول را دریافت کردیم ولی بازیکنان ما به خوبی به بازی برگشتند و گل تساوی را به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط گذشته و اینکه چند بازیکن تیم با مصدومیت مواجه بودند ولی از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و تلاش خود را انجام دادند و امیدوارم در دیدارهای اینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی گل ریحان در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید دارید گفت: در همان ابتدای حضورم درخواست خود را برای جذب بازیکن به مدیرعامل باشگاه ارائه کردم و به زودی و در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدید به تیم اضافه می شوند ولی باید به این نکته اشاره کنم که در تیم ما بازیکنان خوب و آینده داری حضور دارند که می توانند در ادامه لیگ موفق باشند.

مازیار در ارتباط با حواشی دیدار با قشقایی و تاخیر در برگزاری این مسابقه گفت:خیلی خوب می شود که اگر قرار است بازی در لیگ یک برگزار شود برنامه ریزی از قبل به صورت دقیق انجام شده و شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و تاخیر در برگزاری مسابقه در روحیه بازیکنانم تاثیر گذار بود.

دیدار گل ریحان البرز و قشقایی شیراز عصر دوشنبه با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه انقلاب به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز