خبرگزاری کار ایران

امام‌جمعه کرج در دیدار با دادستان استان البرز :

همه را به یک چشم ببینید/ ضرورت پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۵۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج با آیت‌الله حسینی همدانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی در دیدار با حسن مددی دادستان مرکز استان ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه قضایی استان، بر پیگیری قاطع و جلوگیری از تضییع حقوق عامه تأکید کرد و مبارزه جدی با فساد را خواستار شد.

او در ادامه با تأکید بر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای این امور مواردی را تذکر داده و در رابطه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در استان، یادآور شد: در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز همه را به یک چشم ببینید و بدون هیچ تبعیض و چشم‌پوشی مطابق قانون عمل کنید.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم  در سخنانی بابیان اینکه هرگز از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و قاطعانه عمل می‌کنیم، بیان داشت: ترک فعل مسئولیت قانونی را برای حقوق عامه تذکر داده‌ایم.

او بابیان اینکه در خصوص آسیب‌های اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و ساخت‌وسازهای غیرقانونی در بخش شهر را از شهرداری خواسته‌ایم، عنوان کرد: در برخورد با متخلفان هم سعی کرده‌ایم کار مردم متوقف نشود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان اینکه در برخورد با مجرمان با انذار و بازدارندگی عمل کرده‌ایم، اظهار داشت: برخی از طرح‌های تفضیلی احتیاج به بازنگری و تصحیح دارد.

مددی در ادامه ضمن اظهار تأسف از اینکه بعضی از دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، گفت: برخی دستگاه‌ها با بی‌توجهی به وظایف خود برای دستگاه قضایی بار اضافه درست می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خاتمه با اشاره به عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان ساخت: دستگاه قضایی هزینه‌های مبارزه با مفاسد را پذیرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز