خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای کاشان خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های آبرسانی کاشان با ارزش بالغ بر 1315 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۴۳

مدیرعامل آبفای کاشان از افتتاح و بهره برداری پنج پروژه‌ آبفای شهری و روستایی با حضور مقام عالی وزارت نیرو در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش ایلنا از کاشان، محمدرضا اسدی با اعلام این خبر گفت: اصلاح و بازسازی خطوط انتقال، احداث تأسیسات نمک‌زدایی آب چاه‌های شرب و احداث مخزن ذخیره‌ آب از جمله‌ پروژه‌هایی است که با اعتباری بالغ بر 1315 میلیارد ریال در این آیین، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص پروژه‌ «تأسیسات نمک‌زدایی از آب شرب چاه‌های نوش‌آباد» گفت: ارزش پروژه تاسیسات نمک‌زدایی نوش‌آباد با ظرفیت تصفیه 2400 مترمکعب آب در شبانه‌روز بالغ بر 85 میلیارد ریال بوده که از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به روش B.O.O محقق شده است. با افتتاح این پروژه روزانه 2400 مترمکعب  آب شرب با کیفیت مناسب در اختیار شهروندان شهر نوش‌آباد قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل آبفای کاشان احداث مخازن ذخیره آب را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این مراسم عنوان کرد و اظهار داشت: مخازن ذخیره آب «کاشان»به ظرفیت ده هزار مترمکعب، «قمصر و راوند» هر کدام به ظرفیت یک هزار مترمکعب از دیگر پروژه‌های آبفای کاشان است که با ارزش 310 میلیارد ریال احداث شده و در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

اسدی افزود: هزینه‌ اجرای این پروژه 120 میلیارد ریال برآورد شده است که مشتمل بر اجرای 14 کیلومتر خط انتقال از تأسیسات شماره 5 کاشان، ساخت مخازن زمینی و احداث ایستگاه پمپاژ است.

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه آب شرب مناسب و با کیفیت در اختیار مشترکین مناطق شهری و روستایی مذکور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز