خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان:

طرح سنجش استاندارد در قزوین مجازی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۴۸۵

مدیرکل اداره استاندارد استان قزوین گفت: طرح سنجش اعتماد عمومی و نگرش مردم به استاندارد در استان قزوین به دلیل شیوع کرونا امسال به صورت مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی اظهار کرد: این طرح سال های گذشته در فروشگاه های زنجیره ای اجرا می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و  رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

 مدیرکل اداره استاندارد استان با بیان اینکه طرح سنجش اعتماد عمومی و نگرش مردم به استاندارد به مدت 6 روز برگزار می شود، گفت: زمان آغاز اجرای این طرح دهم بهمن ماه امسال است.

صارمی ادامه داد: شهروندان قزوینی از طریق مراجعه به نشانی http://qazvin.isiri.gov.ir/ و حضور در سامانه طرح پرسشگری با انتخاب استان قزوین و تکمیل پرسشنامه امکان مشارکت در طرح سنجش اعتماد عمومی استاندارد را دارند.

وی هدف از اجرای این طرح را اندازه گیری شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی و بهبود نگزش و رفتار مردم نسبت به استاندارد عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه استاندارد تضمین کیفیت و ایمنی کالا و خدمات است، افزود: در سالیان اخیر توجه جامعه به نشان استاندارد به شکل چشم گیری افزایش یافته است و این مساله بین شهروندان به عنوان یک فرهنگ نهادینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز