خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه؛

تفاهمنامه همکاری پست و اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۸۸

با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، تفاهمنامه همکاری اداره‌کل پست با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به امضاء رسید.

به‌ گزارش ایلنا از سمنان، در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری سمنان، تفاهمنامه همکاری مشترک بین مدیران کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و پست استان سمنان مبادله شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان هدف از امضای این تفاهمنامه را حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و فراهم کردن زمینه ارسال صنایع‌دستی استان به‌تمامی نقاط کشور با حذف واسطه‌ها عنوان کرد.

مهدی جمال با اشاره به تنوع صنایع‌دستی استان، گفت: با مشارکت اداره‌کل پست استان سمنان، صنایع‌دستی استان در قالب بسته‌های مناسب و برندسازی‌شده به دست مشتریان می‌رسد و در آینده نیز زمینه صادرات صنایع‌دستی استان فراهم می‌شود.

سرپرست اداره‌کل پست استان سمنان نیز افزود: همکاری در حمایت از هنرمندان با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال و تحول کسب‌وکارهای خانگی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

حمیدرضا آقاجانی یادآور شد: بر اساس این تفاهمنامه به محصولات معرفی‌شده توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرویس پیشتاز با تخفیف 30 درصدی نسبت به نرخ‌نامه پستی ارائه می‌شود و زیرساخت‌های لازم نرم‌افزاری برای معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی از طریق سایت ebazzar شرکت ملی پست به صورت رایگان در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه، طرفین همکاری‌های لازم را در چارچوب قوانین مرتبط با گمرک امانات پستی برای حذف محدودیت ارسال محصولات صنایع‌دستی توسط سایت‌های فروش مجازی به خارج از کشور را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز