خبرگزاری کار ایران

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل استانداری زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۸۷

بازنشستگان جامعه کارگری سازمان تامین اجتماعی استان زنجان در اعتراض به همسان سازی حقوق خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، تعدادی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان، امروز با تجمع در مقابل ساختمان شماره 2 استانداری ( ساختمان اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان  ) نسبت به تبعیض و نا برابری بین مستمری بگیران صندوقهای سازمان تامین اجتماعی و دیگر صندوقها تجمع کردند.

 اصغر نجاری،  دراین زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به بدهی های معوقه دولتها بعد از انقلاب اسلامی به صندوق سازمان تامین اجتماعی، گفت: امروز با انجام همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشتگان صندوقهای بازنشستگی و اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی شاهد تجمع این افراد در استان زنجان هستیم.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، ادامه داد: کارگران همچنین نسبت به فعالیت در مشاغل سخت و زیان اور و عدم اجرای قوانین کار در این خصوص اعتراض دارند.

نجاری، با اشاره به بودجه در نظر گرفته شده سالجاری دراین زمینه، گفت: با ناتوانی در مهار تورم افسار گسیخته در جامعه امروز شاهد کوچک شدن هر روزه سفره های کارگران و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستیم.

به گفته این مسئول حوزه کارگری استان زنجان، با توجه به تعداد بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی مسئولین کشور باید در راستای حل  مشکلات و همسان سازی حقوق این افراد در صدد اتخاذ تدابیر کار آمد تر از گذشته در این خصوص باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز