خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت در نشست با بازاریان عنوان کرد؛

شورا را با یک‌هزار میلیارد بدهی تحویل گرفتم/احتمال انتقال ایستگاه سواری رشت به خمام/ انتقاد عضو شورا از نیروی انتظامی: خیابان مطهری محلی برای فروش اموال دزدی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۳۰۰

رئیس شورای شهر رشت در نشست با جمعی از بازاریان گفت: در مورد بازگشایی خیابان اقتصاد ملک‌هایی خریداری شده و پیگیری‌هایی با نیروی انتظامی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،هدف از این جلسه  که با حضور اسماعیل حاجی‌پور رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت و جمعی از مدیران شهرداری و مشاوران برگزار شد  بررسی مشکلات  شهروندان بود.

در ابتدا بازاریان به طرح مشکلات خود پرداختند و مهم‌ترین مسئله عنوان شده جابه‌جایی ایستگاه سواری رشت-خمام بود که در خیابان شریعتی و نزدیک بازار قرار دارد که سبب بروز مشکلات ترافیکی و شهری است که مصوب شد در اولین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در این مورد تصمیم گیری شود.

احمد رمضانپور رئیس شورا هم در پاسخ گفت: درباره بازگشایی خیابان اقتصاد ملک‌هایی خریداری شده و پیگیری‌هایی با نیروی انتظامی انجام شده‌است. در خیابان ۸ دی هم چند خانه مانده بود که خریداری شد و برای دهه فجر افتتاح و بازگشایی می‌شود.

 او در ادامه گفت:شورا را  با یکهزار میلیارد ریال بدهی تحویل گرفتیم اما سعی کردیم پروژه‌ها را به گونه‌ای مدیریت کنیم که بدهکاری بیشتری بر شهر و شهرداری تحمیل نشود.

اسماعیل حاجی‌پور؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت هم گفت: ۷۲ درصد بازاریان عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند و این درحالی است که شورای شهر رشت چهارماه بخشودگی بابت عوارض به اصنافی که تعطیل بوده‌اند داده است و شورا خود را از بازاریان جدا نمی‌داند.

وی با انتقاد از نیروی انتظامی گفت: با اینکه در مورد خیابان اقتصاد به فرماندهی نیروی انتظامی نامه زده‌ایم اما توجه و پاسخی به نامه ما نشده است. چگونه است که پلیس خودش شارع عام که طبق قانون متعلق به شهرداری است را اشغال  و تبدیل به پارکینگ کرده و مانع بازگشایی خیابان و کم شدن بارترافیکی می‌شود.

حاجی پور در باره سد معبر خیابان مطهری حاجی پور گفت: برای مأموران سد معبر داس و قمه می‌کشند اما نیروی انتظامی توجهی نمی‌کند و آن منطقه محل فروش اموال دزدی و ممنوعه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز