خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد :

عوامل درگیری در داروخانه پرویزی کرمانشاه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۸۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل شرارت و درگیری در داروخانه پرویزی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته (۵ بهمن) یک مورد درگیری و شرارت در داروخانه پرویزی کرمانشاه واقع در چهار راه رشیدی به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

وی افزود: پس از این گزارش، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷ بعثت به سرعت راهی محل شده و مشاهده کردند ۲ نفر با عربده‌کشی باعث ایجاد رعب و وحشت حاضران شده و قصد ایجاد خسارت به داروخانه را دارند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و توانستند یکی از اراذل و اوباش را دستگیر کنند اما فرد دیگر با توجه به شلوغی محل موفق به فرار شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه شرور متواری آغاز و ماموران توانستند صبح امروز (دوشنبه) این فرد را در یک قهوه خانه در حالی که مجهز به سلاح سرد بود، دستگیر کنند.

وی همچنین از معرفی اراذل و اوباش دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و تاکید کرد: پلیس قاطعانه با افرادی که باعث ایجاد ناامنی و هرج و مرج شوند برخود و اجازه عرض اندام به آنها را نمی‌دهد.

بیش از یک میلیون تن از جمعیت ۲ میلیونی استان در شهر کرمانشاه سکونت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز