خبرگزاری کار ایران

در هرمزگان رخ داد؛

پیدا شدن دختر ۳ ساله پس از ۶ ساعت جستجو / کودک در ۴ کیلومتری شهر پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۲۰۲

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر هشتبندی گفت: کودک 3 ساله ای که در این شهر گمشده بود با تلاس و جستجوی 6 ساعته در بیرون شهر پیدا شد.

به گزارش ایلنا، سروان مرتضی نیکبختی افزود: این کودک ۳ ساله بعد از ظهر دیروز از خانه خارج شده بود و خانواده اش بعد از گم شدنش از مردم و گروه‌های امدادی تقاضای کمک کردند.

وی گفت: با تلاش نیرو‌های بسیج، انتظامی، هلال احمر، شهرداری و نیرو‌های مردمی پس از ۶ ساعت جست و جو، کودک ۳ ساله ساعت ۲۱:۳۰ دیشب در فاصله ۴ کیلومتری شهر هشتبندی و در حالی که زیر یک درخت به خواب رفته بود، پیدا شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر هشتبندی گفت: به نظر می‌رسد که این دختر بازیگوش با دور شدن از خانه راه بازگشت را گم کرده و پس از خستگی زیاد به خواب رفته بود.

سروان نیکبختی با قدردانی از گروه‌های امدادی و مردمی افزود: این دختربچه پس از پیدا شدن به تیم اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد و پس از اطمینان از سلامتی او به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی از خانواده‌ها خواست که بیشتر مراقب کودکان خردسال خود باشند.

شهر هشتبندی مرکز بخش توکهور و هشتبندی از توابع شهرستان میناب در شرق هرمزگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز